Centro de Acción Social San Rafael - www.asociacionsanrafael.org

Somos una Asociación civil sin ánimo de lucro, fundada el 23 de abril de 1985. Nuestra Misión La atención a personas en riesgo de exclusión, para lograr, a través de la intervención integral, su autonomía personal y su plena inserción social, así como la defensa de los derechos de los más necesitados y desfavorecidos.

OVERVIEW

The web page asociacionsanrafael.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have downloaded sixteen pages inside the site asociacionsanrafael.org and found five websites referring to asociacionsanrafael.org. We were able to precure one contacts and addresses for asociacionsanrafael.org to help you connect with them. The web page asociacionsanrafael.org has been on the internet for one thousand and five weeks, ten days, fifty-two minutes, and fifty-four seconds.
Mar 2005

ASOCIACIONSANRAFAEL.ORG TRAFFIC

The web page asociacionsanrafael.org has seen varying amounts of traffic through the year.
Traffic for asociacionsanrafael.org

Traffic ranking (by month) for asociacionsanrafael.org

Traffic ranking by day of the week for asociacionsanrafael.org

ASOCIACIONSANRAFAEL.ORG HISTORY

The web page asociacionsanrafael.org was created on March 29, 2005. It is now one thousand and five weeks, ten days, fifty-two minutes, and fifty-four seconds old.

WEBPAGE AGE

LINKS TO ASOCIACIONSANRAFAEL.ORG

WHAT DOES ASOCIACIONSANRAFAEL.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of asociacionsanrafael.org Mobile Screenshot of asociacionsanrafael.org Tablet Screenshot of asociacionsanrafael.org

Pablo Guido Duran

Tino Casal 1, 2E

Aguadulce, 04720

ASOCIACIONSANRAFAEL.ORG SERVER

Our crawlers detected that a lone page on asociacionsanrafael.org took one thousand four hundred and eighty-five milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
212.63.109.81

ns-es.1and1-dns.es
ns-es.1and1-dns.biz
ns-es.1and1-dns.org
ns-es.1and1-dns.com

We caught that this website is operating the Apache server.

Centro de Acción Social San Rafael - www.asociacionsanrafael.org

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page asociacionsanrafael.org had the following on the homepage, "Servicio Social y Primera Atención." I saw that the website said " Tratamos de comunicar de forma sencilla, clara, y en muchas ocasiones provocativa, la difícil situación actual para los que nos dedicamos a los colectivos en exclusión, con mayoría inmigrantes, que necesita estar todos los días despertando mecanismos de subsistencia para poder ayudar a los que se nos acercan y para no perder la esperanza en un futuro." The meta header had inserción social as the first optimized keyword. This keyword is followed by desfavorecidos, desfavorecidas, and necesitados which isn't as important as inserción social. The other words asociacionsanrafael.org used was necesitadas. personas is included but will not be viewed by search parsers.

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

Asociación Cultural Y Minera Santa Bárbara ACMSB

Diseñado por Jorge Menéndez Fraiz. Si continúa navegando acepta su uso.

Default Web Site Page

The IP address has changed. The IP address for this domain may have changed recently. Check your DNS settings to verify that the domain is set up correctly. It may take 8-24 hours for DNS changes to propagate. It may be possible to restore access to this site by following these instructions. For clearing your dns cache.

Inicio - Asociación Santa Cruz

La Asociación Santa Cruz es una comunidad católica sin ánimo. De lucro constituida en 1997. Que busca acompañar los procesos de formación de niños, adolescentes y jóvenes,. A través del servicio, la rectitud de carácter, la coherencia de vida, la fe y el amor a la patria,. Que trascienden en la vida propia y en la de los demás.

Asoc. Santa Rosa de Lima

Domingo, 9 de junio de 2013. FIESTAS DE SAN ANTONIO 2013. Aquí les muestro las actividades que habrá así que anímense a venir . Domingo, 24 de marzo de 2013. VIRGEN DE LA SIERRA SUBIDA 2012. Domingo, 10 de marzo de 2013. Was created with TripAdvisor TripWow! Vídeo de Museo de Ronda.

Sant Joan dAlacant Asociación de Vecinos

Querer es poder y solo tu puedes hacer realidad déjanos tus sugerencias porque la unión hace la fuerza. El mal estado de la calle Mayor obliga a las procesiones a modificar los itinerarios. La Junta de Cofradías y Hermandades de Semana Santa tomó la decisión ante el riesgo que había para los costaleros, tronos, participantes en los desfiles y vecinos.